בליכוד מגיבים לראשי הקואליציה ומראים איך מצוטט חבר הממשלה בעולם

    נדב דוד No Comments on בליכוד מגיבים לראשי הקואליציה ומראים איך מצוטט חבר הממשלה בעולם

    על רקע המאבק נגד החוקים האנטי דמוקרטים שצפויים לעבור בכנסת, תקפו ראשי הקואליציה בחריפות את ראש הממשלה לשעבר נתניהו ובליכוד לא נשארו אדישים

    צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בליכוד מגיבים היום (שני) לתגובה המבוהלת של הקואליציה לסרטון של ראש הממשלה לשעבר נתניהו באנגלית, על החוקים הדיקטטורים שצפויים לעבור בישראל, ראשי הקואליציה כינו באופן ירוד ומכוער את נתניהו וכתבו, "מתנהג כמו אחרון אויבי ישראל. סרטון זה פוגע באופן אינהרנטי וישיר במוסריות הישראלית, אשר אותה יש לחזק ולא להרוס מבית".

    עוד הוסיפו כי  כי "בחירתו של יו"ר האופוזיציה לצלם את הסרטון בשפה האנגלית, ואף להוסיף כתוביות באנגלית, היא 'פגיעה תדמיתית כפולה, שכן הוא פונה לקהילה הבינלאומית ולא לאזרחי ישראל, בתקופה בה ישנו מאמץ אמיתי לשפר את תפיסתה של ישראל בקהילה הבין לאומית".

    מהליכוד נמסר בתגובה: "איזה אבסורד! ממשלת בנט שבה שותפים התנועה האיסלאמית ומרצ – שתומכת ב״שוברים שתיקה״, ״בצלם״ ובהעמדת חיילי צה״ל לדין בהאג – תוקפת היום את ראש הממשלה לשעבר נתניהו על כך שהוא חושף בפני העולם את החוקים האנטי-דמוקרטים שהיא מעבירה בימים אלה נגד חופש הביטוי וזכויות הפרט של אזרחי ישראל".

    בליכוד הבהירו "זה לא יעזור להם. הליכוד וראש האופוזיציה נתניהו ימשיכו להילחם נגד החוקים האנטי-דמוקרטים שהממשלה מנסה להעביר: צנזורה ברשתות החברתיות, חיפוש בבתי אזרחים בלי צו שופט ופסילת מועמדים לראשות הממשלה".

    (בצילום – כותרת ראשית של הוושינגטון פוסט שמצטט את חבר הממשלה, סגן השר יאיר גולן: ״הגנרל הישראלי שהשווה את מדינת היהודים לגרמניה הנאצית״).



    0 תגובות